آموزش روت سامسونگ SAMSUNG S7 در اندروید 7.0 تست شده

ریال ۱۰۰,۰۰۰

آموزش روت سامسونگ SAMSUNG S7 در اندروید 7.0 تست شده
رام سیتی

آموزش روت سامسونگ SAMSUNG S7 در اندروید 7.0

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930FD دو سیم‌کارت ظرفیت 32 گیگابایت

هرساله پرچم‌دار قدیمی «سامسونگ» جای خود را به گوشی جدیدی می‌دهد تا سامسونگ به‌وسیله‌ی آن، بازار گوشی‌های لوکس و بالارده را در اختیار بگیرد. در سال 2016 هم سامسونگ نسل جدیدی از گوشی‌های سری S را با نام «سامسونگ گلکسیS7» (Samsung Galaxy S7) معرفی کرد. این نسل را می‌توان میراث گلکسی S5 و S6 دانست؛ این گوشی علاوه‌بر شباهت ظاهری زیاد به S6، بسیاری از خصوصیات S5 را که در گوشی S6 حذف شده بودند، مثل ضدآب‌‌بودن و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی را مجددا با خود به همراه آورده است. گلکسی S7 با سخت‌افزاری قدرتمند که هیچ‌چیز جلودارش نیست، نمایشگری با اندازه‌ی مناسب و تراکم عالی که می‌تواند برای هر نیازی پاسخ مناسبی باشد، دوربینی با فناوری‌ها و قابلیت‌های جدید که می‌تواند تصاویر منحصربه‌فرد را ثبت کند، همچنین حسگر اثرانگشت و باتری با ظرفیت مناسب را در رنگ‌هایی چشم‌نواز عرضه کرده است.

آموزش روت سامسونگ SAMSUNG S7 در اندروید 7.0

از نظر ظاهری می‌توان گفت این گوشی تفاوت زیادی با نسل قبلی‌اش ندارد. در عوض ویژگی ضدآب‌بودن را از نسل پنجم سری گلکسی S به ارث برده است. این گوشی در مقابل آبی با عمق یک‌ونیم متر به‌ مدت سی‌دقیقه مقاومت دارد. همچنین با بدنه‌ی کاملا فلزی‌اش که در پشت و جلو با نسخه‌ی پنجم از محافظ‌های گوریلا گلس محافظت شده، نشان می‌دهد سامسونگ به جلوه‌ی ظاهری و مقاومت بالای گوشی جدیدش چقدر اهمیت می‌دهد. مثل نسل قبلی حسگر اثرانگشت با کلید خانه یکپارچه‌سازی شده که امنیت بالا را هم برای این گوشی به ارمغان آورده است. این گوشی تمام فلزی، چیزی در حدود 152 گرم وزن و 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد.

این گوشی در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت که بر پایه‌ی دو تراشه‌ی مختلف بنا شده‌اند، راهی بازار شده است. یکی با تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ و دیگری با تراشه‌ی قدرتمند شرکت کوالکام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ی تراشه‌ اصلی‌شان و 4 گیگابایت رم سود می‌برند. گلکسی S7 دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی دارد که هر دو می‌توانند کارت حافظه‌ی جانبی تا 200 گیگابایت را پشتیبانی کنند؛ همچنین جدیدترین گلکسی سامسونگ، دو نسخه‌ی یک و دو سیم‌کارته دارد که هر دو از شبکه‌ی  4Gپشتیبانی می‌کنند و می‌توان با آن‌ها از اینترنت نسل چهارم استفاده کرد. طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fi، اینفرارد، NFC و البته OTG برای کاربران S7 هم فراهم شده است.

در بخش نمایشگر هیچ تفاوت ملموسی با نسل قبل وجود ندارد. نمایشگری 5.1 اینچی با تراکم 577 پیکسل بر اینچ که بعد از نسخه‌ی پریمیوم سونیZ5، بیشترین تراکم را در بین گوشی‌های موجود در بازار دارد. نمایشگر S7 از نوع اولد با فناوری سوپر امولد است که رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل را دارد و از قابلیت روشن‌ماندن همیشگی با مصرف انرژی بسیار کم‌، بهره می‌برد. شاید دوربین اصلی S7 در عدد مگاپیکسل دوربین در مقایسه با نسل قبلی‌اش کم‌فروغ‌تر باشد؛ اما با توجه به دریچه‌ی دیافراگم و سایز سنسورش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دوربینی 12 مگاپیکسلی که به فلشی از نوع LED با دو رنگ سفید و زرد مجهز شده است. این دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده تا هیچ‌چیز از جمله لرزش دست نتوانند کیفیت تصاویر شما را تحت تاثیر قرار دهند. دوربین سلفی گلکسی S7، سنسوری 5 مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب کند و درنتیجه تصاویر بهتری هم ثبت می‌کند.

Don`t copy text!
rom30t.png
حساب کاربری
نام کاربری*
ایمیل*
کلمه عبور*